30/07/2015

Weleda: Dobro jutro i laku noć

Postoje jutra kada ne želim da ustanem iz kreveta. Možda se to događa veći broj dana. Možda kliknem snooze više puta nego što želim sebi da priznam. Jedno stoji - lakše iz kreveta ustajem kada znam da mi dan počinje sa nekoliko mirnih minuta u mojoj maloj spa oazi.

pudrijera weleda iris

Dok su mi oči još polu-otvorene i po kući se krećem isključivo na osnovu sećanja, nabasam na lavabo i umivam se. Ujutru ne praktikujem tešku artiljeriju, već se držim laganih formula. Uglavnom posežem za micelarnom, a ako mi se u toku noći nakupilo više sebuma na licu, nego obično - lagana masaža uz Weleda blago mleko za čišćenje lica je rešenje. U biljnom mirisu preovladava hamamelis, te mleko deluje i kao blaga aromaterapija. Isti miris se prožima i kroz Weleda tonik, koji predstavlja naredni korak. Nanosim ga ciljano, jer na moju kožu deluje umirujuće, pa ublaži sve trenutne upale.
Za negu i hidrataciju kože, u mom slučaju, postoji samo jedna linija - Iris. Lagan i vodenast hidratantni fluid koristim tokom sparnih dana, kao i tokom perioda kada nisam preterano izložena isušenom vazduhu. Kada mi treba zaštita i intenzivna nega, opredeljujem se za Iris kremu. Gusta, masna i savršenog mirisa, prelepo se razmazuje i ostavlja blagi zaštitni film, koji je mojoj koži neophodan. Nezavisno od atmosferskih (ne)prilika i vremenskog perioda - kroz dan me uvek prati Weleda Everon balzam za usne. Malo šminke i spremna sam za nove pobede.

pudrijera weleda balzam mleko tonik
pudrijera weleda balzam mleko tonik

Dnevne aktivnosti, raspoloženje i, već pomenuto, odlaganje ustajanja diktiraju količinu šminke koju nanesem u toku dana i koliko treba da se namučim da istu i skinem. Micelarna voda uvek dobija najteži zadatak, a u zavisnosti od same količine šminke, znam da se uhvatim i za gel za čišćenje lica. No, to je retkost. Uglavnom se sve svodi na kupanje u micelarnoj i sramotnu količinu potrošenih tupfera. Weleda proizvodi pripadaju prirodnom trendu u koji se ne ubraja višeslojna šminka, te pre nego mleko za čišćenje lica stupi na snagu - šminku u potpunosti odstranim. Ako su upale još uvek aktivne, usledi Weleda tonik, no ono što je uvek sigurno poput toplog kreveta na kraju dana, jeste Weleda Iris noćna krema*. Slična tekstura, poput dnevne Iris kreme, sporije se upija i omogućava da u rutinu uvedem kratku masažu - par minuta pred spavanje za otpuštanje toksina iz uma je jedno od malih životnih zadovoljstava.

Alarmi podešeni, svetlo ugašeno.
*PR proizvod. Pročitajte disclaimer ovde.

6 comments:

  1. Jedno pitanje, mogu li se proizvodi kupiti u trgovinama/drogerijama? Konkretno u Hrvatskoj? Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna za Hrvatsku, ali kod nas se prodaju u drogerijama i parfimerijama, pa pogledaj u lokalnom DM-u u odeljku za prirodnu kozmetiku. :)

      Delete
  2. Stara moja.... Ne znam jesu li ti bolji opisi ili fotke?! Kupujem ;) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :D :blushblush: Očekujem utiske. :)

      Delete
  3. Textovi su ti sjajni, prosto ti bude milo kad ih citas. Sve lepo objasnjeno,sve sto treba,ni vise ni manje. Nego...volela vih da znam i koji aparat koristis,fotke su ti bajkovito ciste?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je sto uzivas u mojim tekstovima. Fotoaparat koriscen ovde je Nikon J1.

      Delete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.