02/11/2013

Beauty event | Multiactiv ,,Dan potpuno drugačije nege''

Juče se nekoliko gradskih devojaka okupilo i popevši se na osmi sprat, u predsednički apartman hotela Hyatt, ostavile su Beograd pod svojim nogama. Nakon što su, apsolutno ne-graciozno, prošle kroz rotirajuća vrata, u pozadini se čula muzička tema ,,Seks i grada'', jer se grupa prelepih, potpuno fabuloznih i doteranih žena okupilo da priča o kozmetici!


Sam povod dala je kompanija Multiactiv koja je želela da se predstavi, tačnije da nas podrobnije upozna sa svojim stavovima, a potom i novom linijom proizvoda koju plasiraju - ,,EXCLUSIVE''.
Prvo su nam se redom obraćali predstavnici kompanije Multiactiv koji su pričali o istoriji svog brenda, o mnogim sertifikatima koje odredjene komponentne proizvoda moraju steći da bi ih oni upotrebili i o sveukupnoj brizi o potrošaču i šta se plasira na tržište. Potom je malo detaljnije predstavljena linija ,,EXCLUSIVE'' koja je bazirana na filtratima puževe sluzi. U svetu već postoje preparati ovog tipa, te je i Multiactiv prepoznao dobrotvorna svojstva puževe sluzi, koja blagotvorno deluje na kožu i štite je od spoljašnjih uticaja. Linija sadrži ,,Ultra energetsku kremu'', koja se nanosi na celo lice koje ona intenzivno hidrira, a čak i usporava proces starenja. Drugi deo linije jeste ,,Ultra regenerativni serum'', koji služi za ciljano nanošenje, lagane je teksture i koža ga brzo upija .Potom nam je data šansa da vidimo sve aktivne sastojke zasebno.
  U Mercator Hipermarketu Beograd još sutra (3.11.2013.) možete naći ,Multiactiv' štand na kome možete videti proizvode iz linije ,,EXCLUSIVE'' i saznati više o istim, kao i uraditi analizu kože lica (skin test aparatom)


Posle prezentacije mogle smo da se prepustimo iskusnim rukama kozmetičarki hotela Hyatt, na šta se malo dama odlučilo, jer slabo je ko hteo da skine šminku(na kraju, ipak smo sve imale fotoaparate i nije se moglo znati gde će kada koji da škljocne), ali ja sam se ,,odvažila'' i uživala u kratkoj masaži i pilingu. Nisam se pokajala.


Nakon toga usledelo je posluženje,a vidite već na slikama da je sve divno i bilo je veoma ukusno, posebno vanila mus sa pomorandžom koji je moj favorit.
Celo druženje se pretvorilo u jedno fino kafenisanje sa ljudima koje zanima ista tema - kozmetika i nega generalno. Ja sam se divno provela i zaista sam se prijatno osećala u toj druželjubivoj atmosferi.

,,Multiactiv'' web stranica - KLIK
,,Multiactiv'' facebook stranica - KLIK

Do nekog narednog druženja,
kissi&kissi
LeClaire

29 comments:

  1. Ja mogu samo reći da sam zavidna i da su sve ostale riječi suvišne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, jao Mirna verujem da bi se ti odlicno provela na ovakvim dogadjajima! :)

      Delete
  2. odlično !!!
    iskreno, mnogo si me nasmejala uvodom :DDD
    ruku na srce, to je apsolutno tačno ::D
    baš su lepo organizovali druženje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scena zvana rotirajuca vrata i zakletva da se o istoj vise ne govori. Neka su dupeta i nosevi bili povredjeni u spomenutoj akciji prolaska kroz vrata. :D

      Delete
    2. ceo život mi je u trenutku proleteo pred očima :D

      Delete
  3. Izgleda odlično, a slike me mame....

    ReplyDelete
  4. We rule the world! :DD
    Lepo smo se provele, baš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, pa cim se nas dve sklopimo provod je zagarantovan! :)

      Delete
  5. Uvek originalna u predstavljanju. Bilo nam je jako lepo.

    Skidam kapu za prolaz kroz vrata, osećam se prozvano :D.
    Nisi bila kada samo Tamara, Marija i ja izlazile, bio je show.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kada smo ulazile ti i Marija ste jos bile fine i u odvojenoj cetvrtini, a mi se nagurale kao da nema sutra. :) Dosla deca u velegrad. :D

      Delete
  6. Heheh stvarno je super uvod, i mnogo mi je drago sto smo se upoznale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje, veoma mi je drago da smo se upoznale! :D

      Delete
  7. Joj da je meni tamoooo:D

    Divan događaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da bi se ti super zabavila sa ovim raznim supstancama. :) Pravili su kremu nama ispred nosa!

      Delete
  8. Jao procitala sam nekoliko verzija ovog dogadjaja i sa svakim citanjem mi izgleda sve lepse i lepse :)

    ReplyDelete
  9. Tvoje je definitivno najoriginalnije predstavljanje, gradska zeno! :D Drago mi je sto ste uzivale, hrana je..... :) i nek si se odvazila za tretman, kad je bal, nek je maskembal :D da ne govorim onu bezobrazniju varijantu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja najdraza, draga Melisa, ovim putem ti iskazujem svoju ljubav, koja je neprocenjiva i recima se ne da opisati. <3
      P.S. Tvoju ljubav cu kupiti praveci ti takvu hranu, kao sa slike. :*

      Delete
    2. Ljudi, ovo je gluma, nemate pojma kakve mi stvari pise privatno...ne nasjedajte!!!

      Delete
    3. Ti nemas razumevanja za moju ljubav. U redu je, ti za ljubav nisi stvorena. Pogresnom si zvezdom vodjena...valjda tako ide...eto citiram ti Rokvica ovde!

      Delete
    4. Ni svi Rokvici ti sad nece pomoci >D ne radi tastatura, to je smiley >D ne znam gdje je dvotacka >D

      Delete
  10. Dakle, ti si potpuno blesava, ali potpuno :D Pa odakle ti samo inspiracija za ovakav uvod? :D Smejem se i pisem...ahahaahahaa... :D :*

    Bilo je jako lepo druzenje i cela atmosfera, a ti se je lepo prenela i ucinila jos interesantnijom <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja samo pretocim osecaj koji sam imala u datom momentu, a stvarno mi je bila sex&the city scena u glavi. :D

      Delete
  11. You are fabulous :*
    Jesu li ovo moji papci na slici?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha fabuleees :) ne znam na koju sliku mislis?

      Delete
    2. Šesta slika, ovo je moj aparat, ali je neko drugi posegao za teglicom :)

      Delete
  12. Jao, zaglavljivanje na vratima je bilo baš veseo momenat na koji sam posle skroz zaboravila :))) Skroz zabavan prikaz :)

    ReplyDelete
  13. Stvarno deluje da vam je bilo super, zavidim :D ;)

    ReplyDelete
  14. Uuuuuu, vrlo lijepo druženje!!!

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.