15/09/2013

Matching Manicures | Bojkot šljokica sa Melisom

Heej! :) Evo i mene, normalno, kaskam za svima, ali evo, evo. Do sada ste verovatno pokapirali o čemu se radi u ,,matching manicures'' akciji, ali nije na odmet da i ja ponovim - elem, nadju se dve ili više devojaka/žena iz blogosfere i rade iste/slične manikire. To je cela nauka. Zvuči jednostavno, zar ne?
Ja sam manikir spajala sa divnom Melisom koja je imala žarku želju da bojkotuje šljokice, a ja sam se dobrovoljno regrutovala u njemu armiju! Ona je na umu imala jednu prelepu tamnu ljubičastu, a ja nisam takvu imala u kolekciji, a Boga mi mrzelo me da se klackam do Zemuna da uzmem isti kao i ona, pa sam se u obližnjoj drogeriji dala u razgledanje. Oči sam izgubila. Sve je bilo ljubičasto posle nekog vremena. No, našla sam sličan-ali-ne-isti lak, tako da bilo je vredno gubljenja očiju.
Kao što rekoh, naša tema je bojkot šljokica, ali ja, za razliku od Melise, sam nolajfer i nisam bojkotovala i dizajn, kao što je ona. A za razliku od većine žena blogosfere, moj talenat krompira se primenjuje i kod lakiranja noktiju, pa se spremite za krivudave linije i slično.



Koristila sam Maybelline ,Colorama' lak u nijansi 104 - tamno ljubčasti lak, koji se ok maže, nije ništa spektakularno, nisu mi andjeli pevali i slično, a i potrebna mu je večnost i još par dana da se osuši. Uz njega sam koristila i Rimmel ,60 seconds' u nijansi ,711 Rain rain go away' - ekstra gust, ok se suši, ali previše gust. I još ima grubu četkicu, no boja je divna - sivkasto bež. I tačkalicu sam koristila, koju sam dobila od Di - the nude lady.
Sve je počelo sa tri tačkice, a onda sam se zanela i istačkala sve živo. Onda sam čak i mućkala boje.


 A sada vam prilažem sliku na kojoj možete videti zašto sam na momenat htela da nazovem ovo ,,Manikir oplodnje''. Na mom kažiprstu, kada sam tačkala, lak se već zgusnuo i počeo je da pravi te trakice. Ja se izvinjavam, ALI faktički izgledaju kao spermatozoidi. Još imam i ove ogromne fleko-tačke na drugim prstima, kao jajne ćelije. Reprodukcija, molim.


Ako niste videli Melisin manikir, možete ga videti OVDE - KLIK KLIK KLIK!

Toliko od mene i mog manikira
kissi&kissi
LeClaire

28 comments:

  1. Konačno i tvoji nokti na blogu da osvanu!

    Za nekoga ko svoj talenat naziva "krompir talentom", si si jedan jako sladak i vredan kompirić, ali ne u pogrbnom smislu u kojem ti predstavljaš.

    Nokte si lepo nalakirala, ok nije perfekcija (retko kod koga jeste), ali to se vežba i posvećuje pažnja.

    Takođe, drago mi je da si istačkala :)), baš je nekako medeno što su u različitim bojama i veličinama. Ne budi tako stroga. Na kraju, što se tiče tog "micele" efekta na kraju (za razliku od tebe imam druge asocijacije :D), meni je to sastavni deo manikira sa tufnama :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha krompiric! :D Zanela sam se sa tackalicom kao malo dete, krenula od par i onda samo nastavila u fazonu ,,ISTACKAJMO CEO SVET!!!''
      P.S. Ispade ja najgori perverznjak ove sfere, kao sto sam ti rekla.

      Delete
  2. Ma ja sam uvijek za neki beauty bunt. Like za manikuru!

    ReplyDelete
  3. hahahaahahahah sad mi je zao sto sam bojkotovala i spermiće :D mogla sam makar to da izvedem, ali popravit cu se drugom prilikom :D
    Tvoje je ljepse, therefore, I don't like you :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahhaha, jedva cekam da vidim tvoju verziju spermica ;)

      Delete
    2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH SPERMIĆI HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JOJ VOLIM VAS

      Delete
  4. E stvarno sto kaze Di konacno i tvoji nokti! Bas su slatki, svidjaju mi se tackice. Neka si se zatackala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Vidim ja da se prikaz mojih noktiju iscekivao. TEJ AR SOU FEJMS! :)

      Delete
  5. Jao, jao, jao. Ne mari ako nokti nisu savršeno namazani sve dok su ovako cakano ukrašeni, a prateći tekst tako duhovit.

    ReplyDelete
  6. Preslatko ti je ispalo, trebala bi češće stavljati manikure.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Pa verovatno cu i dalje nastaviti da ucestvujm u MM akciji :) Sto nam se ne pridruzis?

      Delete
  7. ma šta fali ovim noktima i manikuri, skroz dobro izgledaju :D

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Hej, pa super je ispalo ;) Vidis da umes :*

    ReplyDelete
  10. Razmišljam i ja da počnem da bojkotujem šljokice. Ili da krenem na odvikavanje, tipa da probam 3 dana da ih ne koristim. Ali opet, to bi preveliko mučenje bilo.
    Volim ovakve nijanse lakova, a spremići su vrh, mogu tvoji nokti da posluže za reklamu npr. klinike za veštačku oplodnju. Unovči svoj art work!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jes moram zvati neku kliniku i bice fora ,,Vestacka oplodnja + manikir gratis'' :)

      Delete
  11. Hahaha bas si me nasmejala sa spermicima :D
    Sve u svemu, meni se svidja kako ti je ispalo...Ljubicasti je "zahtevan" i bas si ga uredno nalakirala, a za tackice, Boze moj, sledeci put ce biti bolje sa drugim lakicem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha meni je sve sem nekih french manicure boja zahtevno ;)

      Delete
  12. Slatki suuu :) A i tako nesavršene tačkice umeju slatko da izgledaju :) Moje tačkice ne bi ni ličile na tačkice, tako da, meni se tvoje baš dopadaju

    ReplyDelete
  13. Jao Bože, mislim da ću umreti od smeha " Manikir oplodnje" ahahaha ;))))))

    ReplyDelete
  14. Ahahahahahahahahahahahahaaa koja si ti kraljica!!! :D

    ReplyDelete
  15. jako mi se sviđa bojkot šljokica :) i super je ispalo, meni su baš slatke ovakve točkice :)

    ReplyDelete
  16. Obožavam tvoj blog jer se stalno lepo ismejem :D Lepi su ti nokti i baš mi je drago što učestvuješ u MM :) A sa tačkicama je i kod mene ista stvar, krenem samo malo i odjednom tačkice posvuda :D

    ReplyDelete
  17. lijepo izgleda...zanimljivo, ali meni nikad nije palo na pamet koristiti pomagala za napraviti ove točkice, a sad mi se čini da mi mogla nešto i impovizirati.

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.